Publisert av: Skippern | januar 9, 2007

Dieselmannen

Har du møtt dieselmannen? Også kalt edrufanden. De fleste har merket ham, de færreste har sett ham.Dette er dieselmannens fremgangsmåte:

Etter at du har lagt deg etter en normalt fuktig kveld på byen og aner fred og ingen fare kommer han listende.

Han har som vanlig med seg det han trenger, og som er blitt hans varemerke; hammer, småpenger og 0,5 liter diesel.

Først tar han alle klærne du har brettet pent sammen, og slenger dem utover leiligheten din.

Deretter lukker han igjen vinduet ditt og tar på deg skoene igjen. Så tar han alle sedlene dine og bytter dem i småmynter, slår deg i hodet med hammeren, og heller dieselen ned i halsen din.

Hvis du mot formodning ikke har kommet alene hjem denne kvelden, men har med deg et helt eller delvis ukjent individ av motsatt kjønn, bytter han denne ut med et mindre skjønt eksemplar av arten, og får vedkommende til snakke Myre-dialekt om morgenen.

Ryktene sier at han også i helt ekstreme tilfeller planter hår på tungen din, lager et «flott» plysjbelegg på tennene dine og deler ut telefonnummeret ditt til stygge folk på gaten, men dette er foreløpig ubekreftede rykter.

Ikke la denne advarselen bli liggende, men send den som en mantra til alle du kjenner innen 5 minutter for å sikre deg evig rabatt på Vinmonopolet.

Hvis du bryter kjeden vil girene på sykkelen din låse seg, håret ditt falle av og alt i kjøleskapet vil bli harskt til søndag morgen…

Responses

  1. Hæhæ! Bra!

    Velkommen etter som blogger, G! 😀

  2. Tusen takk, Undre!

    Syns den er bra – kjenner meg godt igjen! 😀

  3. HAHA! Der har vi han som forårsaket nr. 8 på listen min, tenker jeg. Han var det jeg fikk blåveisen av. Kanskje han på noen turer har med blåveis som ekstrautstyr?

  4. Garantert! Dieselmannen er så kreativ som bare fy!

    Det var dog ikke han som påførte meg min blåveis (og fortsatt synlige arr i øyenbrynet), men jeg må innrømme at jeg har støtt på ham ved mange andre anledninger 😀

  5. Heldigvis plantet han ikke noe grufsete vesen av det annet kjønn, men ellers stemmer det bra.

    Godt det ble oppklart, Goodwill!

  6. […] har i dag beskrevet konsekvensene av at Dieselmannen har vært innom. Da kan det være […]

  7. Hva skal man med evig rabatt på polet når man ikke drikker?
    Og er det ikke frekt og straffe sykkelkjede mitt når jeg da lar være å videreformidle fordi jeg jo ikke har noen gevinst på dette?

    M?)rten

  8. Jovisst er det frekt! Edrufanden ER frekk!

  9. Det er ille når edruen kommer og tar deg. Unngå alt dette. Fortsett å være full.

  10. Ja, det er også et alternativ, Milton! 🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

