Publisert av: Skippern | januar 9, 2007

Første dag som blogger

er gått, og det var artig. Klarte å få opp bloggen, det var enkelt, klarte å poste en post, det var også enkelt. Litt pirk fra Iskwew fikk rettskrivning og klokka på plass, og selv om det ikke var rare bloggingen jeg drev med her i går merket jeg at det sitret litt begeistret i magen hver gang det skjedde noe her. Skjønner godt at det kan være vanedannende, at man kan bli avhengig. Håper jeg klarer å holde akkurat det sånn nogenlunde i sjakk🙂

Det kommer helt sikkert til å skje forandringer her inne, litt tilpasning av layout og litt på organisering. Som den ingeniør jeg er så må jeg jo teste ut både det ene og det andre. Bruksanvisning er for pyser, og hvis jeg eventuelt skulle kjøre meg fast får jeg heller spørre en vennlig sjel om litt bistand!


Responses

  1. Du kommer til å bli hekta – det er helt sikkert😀

    Iskwew
    vennlig sjel

  2. Velkommen til bloggverden. Måtte bloggmusen angripe deg med inspirasjon både titt og ofte.

    M:)rten

  3. Tviler ikke et sekund, Iskwew!!

    Tusen takk, Morten!

  4. Stadig flere bloggere. Jeg er foreløpig ikke en, men vurderer å bli det når jeg får litt bedre tid.

  5. Det synes jeg du skulle gjøre Elle, det virker artig på meg, som hittil bare har kommentert i andres blogger.

    Eksperimenterer litt med lay-out her, virkelig leker og morer meg!

  6. Jeg ser frem til geniale ingeniør-endringer sånn litt etterhvert. Du kommer helt klart til å bli hekta, ingen tvil!🙂

  7. Forresten, når du kommer så langt, så ønsker jeg meg littegranne lysere farge på linkene i margen. De er litt vanskelig å se for slitne studentøyne. Evt kan du jo sørge for større kontrast mellom bakgrunnsfarge og linkfarge. Men det haster ikke altså. Jeg kan jo først bli skikkelig aktiv igjen om7 uker *teller ned*

  8. Det skal jeg se på og teste ut, Tiqui. Men det kan like gjerne bli et helt annet oppsett. Det ligger en mengde standardoppsett her, og jeg bruker gjerne en av dem hvis det fungerer. Ikke nødvendig å finne opp hjulet på nytt!

    Og du – pass på å ikke slite ut øynene dine på for mye studering!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

