Publisert av: Skippern | februar 12, 2007

Fotosafari!

Vel hjemme etter en helg på fjellet, med strålende vær: Sol, vindstille, silkeføre og vakker natur. Her er noen inntrykk, dog må det sies at bildene ikke yter virkeligheten full rettferdighet. Det var bare utrolig vakkert!

dsc01747.JPG

Tåka lå tett nede i dalen :-))

dsc01751.JPG

Utsikt mot Synnfjell.

dsc01756.JPG

Lekre skiløyper! Kanskje Undre kjenner seg igjen?

dsc01726.JPG

Solnedgang.

dsc01732.JPG

Mere solnedgang!

Mmmm…blir drømmende bare av å se på bildene 🙂

Responses

  1. Mmmm nydelige bilder. Vinteren er vakker. Og best på avstand :o))

  2. Der er vi altså uenige! Jeg syns det er herlig å sitte å se på bildene, og særlig de i full oppløsning, men enda bedre var det å bevege seg igjennom dette landskapet. Være på verdens tak – eeehhh…vel, Hedmarks tak i hvertfall, kjenne skiene gli, kjenne kulda, men også kjenne solvarmen. Deilig 🙂

  3. Mmmhmm :o) Og jeg gleder meg over at du får det til :o) Det er som sagt en diger fordel som bosatt i Norge.

  4. Denne søndagen tror jeg at jeg skulle fått deg til å like det også, dog ikke over like mange kilometer – og med kakaoen alltid innen rekkevidde :o)

  5. Denne søndagen hadde jeg som sagt gått på lang skitur for å slippe ut av huset! Om det i tillegg var proviantpauser med kakao og digre appelsiner, så hadde jeg nok vært lykkelig :o)

  6. Ja, det tror jeg på! :o)

  7. Hihi! Den delen av Hedmark er ikke videre slitt av meg, skal jeg si deg, Goodwill!

    Noe som selvsagt er synd og skam (jeg innser det).

  8. Hehe – hva kan det komme av at jeg hadde en anelse? 😉

  9. Så fine bilder!!
    Det ser lekkert ut, sånt landskap er fint for skiturer. Jeg er ikke glad i å gå skitur i bymarka, med masse skog og alt for mye folk. Vil opp i fjellet, sånn omtrent i tregrensa og over det. Hedmarks-«fjell» er ukjente for meg, men i Synnfjell-området har jeg vært flere ganger og gått på ski…

  10. Da kan jeg anbefale Hedmarksvidda Skorpionkvinnen, lettgått fjellterreng og fine løyper :-))


Legg igjen en kommentar

Kategorier

