Publisert av: Skippern | februar 13, 2007

Friske fraspask :-)

Selv for den beskjedne, stillfarne og litt forsagte sørlending er det av og til behov for å tømme seg for litt aggresjon, få litt utløp for oppdemt sinne. Noen drar på fotballkamp i Brasil og lærer banning av professoren, et annet alternativ er å benytte seg av den kompetansen som fins her hjemme, i den motsatte enden av landet vårt.

Sarte sjeler advares, og anbefales å lese de verste setningene med hendene foran øynene!

sintfisker.jpg

Denne karen fikk i hvertfall sagt hva han mente om fiskeridirektoratets pålegg om å «installere en datadings i båten sin»!

Responses

  1. Han skulle vi fått til å skrive brev til Sylvia Brustad om ME!

  2. Jepp, da hadde hun ikke turt annet enn å ta affære!!!

  3. Nei, jeg ville i hvert fall hoppet litt i stolen!

    Kan du gjøre meg en tjeneste? Forsøk å sende trackback til meg ved å legge til

    trackback/ etter url’en til den posten du linker til, altså:

    http://iskwew.com/blogg/2006/08/23/da-jeg-lrte-a-banne/trackback/

    Jeg vil ha trackback fra deg! *hulk*

  4. Og jeg vil gi deg det! *sukk*

    Har prøvd å legge inn i posten, og dessuten laget en ny testpost. Det er mulig det ikke går å både linke og sende trackback i samme post, men jeg vet ikke hva som skjer hvis man prøver det.

  5. Du bruker den egne boksen for trackback, når du skriver? Det skal ikke spille noen rolle – for det skal gå automatisk.

    Jeg legger inn en til deg, ser om det går andre veien.

  6. […] alltid sende trackback, synes jeg. Det handler om respekt for andre.  Men det er ikke alltid lett, Goodwill prøver stadig vekk, uten at det kommer gjennom noe trackback.  Et eller annet i WordPress gjør at det ikke fungerer […]

  7. Den kom gjennom… Hmmm.

  8. Var det trackback, eller bare linket du? Jeg gjorde en feil isted, men har prøvd igjen.

  9. Jeg gjorde begge deler, men vil tippe det er trackbacken som gikk gjennom.

  10. Kan du forsøke igjen? Jeg deaktiverte Akismet.

  11. Denne skal jeg printe ut og overrekke til IT-ansvarlig på huset, så kan hun bruke noen av uttrykkene her når Kommunens IT-avdeling finner på for mye tøys og tull!
    Jeg lærte mange nye uttrykk også, mange ukjente ord her for en liten, forsiktig sørvestlending 😉

  12. Smiler…jeg kjenner flere sørvestlendinger jeg, og det er ikke alle som er like forsiktige eller forsagte av dem heller, ei heller sørlendinger 😉

  13. Avisutklippet ble dessverre uleselig når printet ut, jeg får heller ha høytlesning for personalet her ;-D

  14. HAHAHA!!! Syns jeg hører deg – Haugesundsaraber på nordnorsk!!! Du får gjøre lydopptak – og legge ut på YouTube!!!

  15. Hehe…. det skjer nok IKKE!!
    Vi har en nordlænding her, tror oppgaven kan delegeres til henne. Hvis hun er for blyg så får jeg omstille dialekten, og det er jeg egentlig ganske god til…

  16. Vi burde rett og slett få Milton til å lese inn denne!

  17. *flirer* Så du ønsker at han blir enda friskere??? 😀 😀 😀

  18. Nei. Jeg tror egentlig han er minst så frisk, han bare tøyler seg litt i kommentarfeltet :o))

  19. Jeg synes det er herlig å se at det finnes folk med selvrespekt! Selv ville jeg vel skrevet noe sånt som at…

    Fan i hærveta! Di såm driv laindet og sveitte inj pængan ska slite me at nån førrpulte kontorista ska realisere sæ sjøl? E det sånn det e?

    Di burde faktisk førrstå at feske haindle om mye meir einn bærre å ha en jobb. Førr fan! Sku man berre ha einn jobb kuinne man vel berre bli kulturkonsulænt i kommun eller nåkka.

    De haindle om at man vil ha eitt fritt liv ute blaint elemeintan, å så kjæm det en knusktørr homofan a en søring å ska gjør livet om te et førbainna IT-hælvete. De kuinne hute sæ te fans, og fijnne sæ nå nøtti å gjør, så som å installere pulsmåler på dildoen te kjærringa si, eller føre statistikk over temperaturen på driten sin eller nåkka.

    Vi ber’kje om mykkje! Vi ber kuinn om at dåkker hute dåkker te hælvete – å bi dær! La oss vær i fre, så ska vi ta oss av familian vårres og kanskje betale skatt på toppen, men la oss vær i fre. Først ska æ betale lønna te dåkker førrpulte kjyllingpulera, å så ska dåkker bruke tia dåkkers på å gjøre livet våres surt! E det sånn det e?

    Måtte du få et hælvetes langt liv fullt av nyrestein, prostataproblem og leddgjikt!!!

  20. Hehe – herlig Milton! Bekreftes herved Iskwews kommentar rett over, du har ikke glemt hvor du kommer fra! (?)

  21. NÅ kom de trakcback fra denne…

    Merkelig!

  22. Det har vel vært en tur innom Brasil? Sjøveien!?

    Men det er underlig dette her. I forgårs da jeg linket til en av mine egne poster fikk jeg pingback på det omtrent i samme sekund som jeg publiserte posten.

  23. Den hadde i hvert fall vært i USA. Kanskje den har surret rundt nede på Route66?


Legg igjen en kommentar

Kategorier

