Publisert av: Skippern | april 3, 2007

Strandet!

Neida, ikke bokstavelig talt, som f.eks Robinson Crusoe, på en paradisisk sydhavsøy. Jeg er i Skåne, og jeg er strandet i den forstand at jeg bare har begrensede muligheter til å delta i alle de herlige diskusjonene som går her i Blogglandia.

Jeg kjenner at det klør i fingrene, men med bare en enkel mobiltelefon som redskap blir det litt for omstendelig å delta med mer enn sporadiske kommentarer. Men jeg leser, og koser meg med det, det skal dere vite, Iskwew, Undre og Tiqui, og noen til!

Hva jeg gjør i Skåne? Løper, selvsagt. Treningsleir. Orienterer i skogen, både dag og natt. Særlig nattorienteringen er krevende og spennende her, og veldig annerledes enn hjemme, men jeg begynner å få tak på det.

På fredag skal det løpes stafett, og så bærer det hjem igjen, til mer påskeferie – og kanskje litt mer kvalifisert blogging?

See you 😀

Responses

  1. Selvsagt. Treningsleir :o)) Og jeg som trodde du hadde tatt familien med på en skikkelig slottsferie i Skåne!

    Håper du koser deg, uansett :o)

  2. Eg trur eg hadde hatt godt av meir løping og mindre blågging.

    Kos deg!

  3. Iskwew, halve familien er her, da! Det ene eplet som ikke falt så langt fra stammen, datteren min, er med og løper. Og ja, vi koser oss masse. Idag skinner solen og det er deilig varmt!

    Avil, det går an å gjøre begge deler!

  4. Etter inspirasjon fra deg, Goodwill, har jeg kjøpt meg joggesko. Jeg har gått et par turer med dem, men det er ikke akkurat noen imponerende topphastighet eller aksellerasjon på dem. Sannsynligvis mandagsmodell.

  5. Åh, det er deg vel unt å løpe rundt i de Skånske skogene og ta litt fri fra bloggingen! Kos deg masse og velkommen tilbake når den tid kommer.

  6. Det der høres ut som mine, Sukkerspinnengelen. Tror du det er samme fabrikatør?

  7. Det spørs det, Iskwew. Og hvis jeg bruker alle krefter slik at de vaffal beveger seg litt, så blir jeg sjuk. Pustebesvær, hjerteklapp og vinglete i bena. Kan være gift i dem også. Er ikke dette symptomer på arsenikkforgiftning?

  8. Sukkerspinnengelen og Iskwew, det er altså umåtelig viktig med en god kravspek på skoene, deretter må de testes grundig opp mot denne kravspek’en. Late og endatil sykdomsfremkallene sko må definitivt være mandagssko. Gå til butikken og gi dem en lekse, Sukkerspinnengelen! Fortell dem hvor skapet skal stå!

    Tiqui, det er deilig her! Idag blåser det endel, men det er i hvertfall sol! Dette området er ikke bare et eldorado for o-løpere, men like mye for syklister!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

