Publisert av: Skippern | mai 1, 2007

Arbeidernes dag?

Første mai idag, og siden det er arbeidernes dag har jeg gjort nettopp det: Arbeidet!

Vi har som tidligere sagt konfirmasjen til helgen, derfor har jeg vasket vinduer utendørs, vasket terrassegulvet, vasket gulv inne, ryddet til den store gullmedalje, og nå i kveld plukket bilder til sangheftet.

Det siste var en sann fornøyelse! Å bla igjennom alle de gamle bildene kalte fram masse smil…rent gull!

Ellers har jeg løpt en tur naturligvis, og jeg har stått i shorts på terrassen og sugd inn lukter og lyder som sammen med varmen forteller at det faktisk er sommer allerede. Herlig!

Responses

  1. Stått i shorts og bar overkropp på verandaen!? Det er forbudt før langt uti juli. Håper ikke du har en vei like utenfor. Kan forårsake trafikkfarlige situasjoner.

  2. Vanligvis bruker jeg å kle meg etter kalenderen, men igår var det så varmt at jeg måtte gjøre et unntak. Trafikantene på veien får følge med der de skal – på veien! 😀

  3. Nå syns jeg du krever vel mye av kvinnlige bilister tidlig i mai.

  4. Life is hard, sometimes 🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

