Publisert av: Skippern | juni 11, 2007

Sommer…veldig mye sommer!

En uke og helg med særdeles lite bloggaktivitet fra min side, og jeg legger skylda på sommervarmen som vi omsider fikk. I bøtter og spann, så og si.

Og jeg har nytt den, sommermenneske som jeg er. Sørlendingen. Noe sportslige utskeielser selvsagt, Raumerrittet på lørdag, 84 km på sykkel i Romeriksåsen, noe av det tøffeste jeg har vært med på – møkkete, sliten og lykkelig etterpå.

På søndag nok en sykkeltur, men da i ruslefart…med minstemann i Østmarka for å bade. Deilig, og ikke minst artig å se hvordan han frydet seg over å være sterkere enn pappa’n i motbakkene – i hverttfall trodde han det (jeg lot ham gladelig leve lykkelig i troen) og formelig vispet opp bakkene i første gir.

Varmen skal visst gi seg for denne gang, men jeg tipper den kommer tilbake igjen :-))

Responses

  1. Vi syklet og kveldsbadet på lørdag kveld vi også, fabelaktig!

    Tidligere på dagen var det rett og slett for varmt. Og i går ble det strandtur.

  2. Jeg syns det er bare deilig, jeg…og vi må virkelig nyte det mens vi kan. I kveld skal vi i Østmarka igjen, sommeravslutning for klassen til gutten – tipper det blir litt bading idag også, jeg 😉

  3. Javisst er det deilig! Men for oss litt lite trente kan det være lurt å ikke sykle når det er +30 grader :o)

    Det beste med at han har lært å sykle er at vi plutselig kan sykle til en badeplass på kveldstid – det er for langt å gå, men på sykkel – no problem :o)

  4. Et smart triks er å sette på sykkelcomputer, da blir de plutselig veldig opptatt av at annet enn at de er slitne 😀

    De 30 gradene var i meste laget på lørdag. Jeg drakk fire liter underveis, likevel gikk jeg ned 2 kg, dvs 6 liters væsketap…

  5. Sørlendinger, ja. Det er vel de som har forfedre som ikke ble blanke i blikket da de så de KJEMPEdigre isbreene det da? 😉

  6. Ja, vi er nok mer varmekjære enn nordmenn flest – dog er det noen av oss som liker begge deler…

    Er ikke helt sikker på hva det kalles? 😉

  7. Hybridnordmann kalles det, Goodwill. Du er et åpenbart eksemplar av den arten.

  8. Skal man driste seg til å kalle det en videreutvikling? 😉

  9. I hvert fall et svært tilpasningsdyktig eksemplar :o))

  10. Men idag er et tilbake til langbukser og genser igjen. Bare 25 grader idag…*snufs*

  11. hehe – jeg kan leve med 25 grader. Og det kan kattene også. Glad jeg ikke har pels i den varmen som har vært, gitt.

  12. Katter er jo suverene…de takler de meste 🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

