Publisert av: Skippern | juni 28, 2007

Interessant…

…denne bloggen har hatt en veldig liten, men trofast og veldig hyggelig leserskare, med ganske beskjedne besøkstall fra dag til dag.

Helt til de siste par dagene, da besøket plutselig tok seg kraftig opp – uten at jeg hadde skrevet noe som helst.

Men det var kommet noen kommentarer i «Sjokkert?»-posten min, som handler om en prest, om homofili, og hans jamføring av dette med pedofili. Gode kommentarer.

Skulle det ikke mer til? Betyr dette at det er noen der ute som bare ligger og søker på disse ordene? Og hvem kan det være? Er det kristenfundamentalistene, tro? Og hva søker de egentlig etter?

Undres…

…og nå brukte jeg de ordene igjen, og enda ett til…skal se det blir besøk idag også?


Responses

  1. …eller kanskje dette bare er tull?

  2. Det er veldig mange som søker på frasene «homofili» og havner i blogger. Og mange av dem havner i diverse blogger rundt forbi.

    Hvem det er som søker, vet jeg ikke, men jeg vil tro at det handler om unge som forsøker å finne en veg ut av skapet, foreldre til unger som er homofile, familie, venner, folk som sitter i skapet og vil ut m.m.

    Det ligger igjen såpass mange grumsete holdninger i samfunnet rundt dette med homofili at jeg tror det virkelig er mange som er på leting etter svar, og tanken på at ungdom på leting etter svar havner på Kristenblogg.no-sidene og leser svoveltalene der får det til å vrenge seg i magen på meg.:-/

    Sånn sett burde bloggfolket ha gått sammen og pepret søkemotorene med søkeordet «homofili» slik at vi fikk disse andre langt ned på listene.

  3. Ja, jeg håper inderlig at de som gjør det med den bakgrunnen havner på sider som din og kanskje min, og ikke på visse andre…

  4. Ja, det håper jeg også, men etter å ha sjekket hvor mye man må søke for å finne min side når man søker på homofili, tyder det på at de som søker har lett igjennom veeeldig mange sider før de finner min.:-/

  5. De har nok dessverre havnet en del steder før de havner hos dere ja.. :o/

    Kanskje ikke helt slik du vil finne nye lesere..

  6. Ja, de har nok det, ja.


Legg igjen en kommentar

Kategorier

