Publisert av: Skippern | juni 29, 2007

Ferie!

Da er det klart, da er det sommerferie! Jeg tar nå to ukers ferie, så en uke på jobb, og så en uke på ferie igjen.

Det har vært krevende uker i det siste, frist for levering av prosjekt før ferien er alltid krevende. Vel er det andre som har gjort slavearbeidet, men som prosjektleder har man alltid ansvaret.

Derfor var det en deilig følelse å motta cd’n med de viktige filene i ettermiddag, og kunne markere milepælen til to-kaffen.

I ferien blir det o-løp i Telemark, padling og bading på Sørlandet og i Fredrikstad, og siste uka i juli – Canal Street, jazz- og bluesfestival i Arendal: http://www.canalstreet.no

Der tenker jeg å få med meg i hvertfall Jim Stärk og Omar and the Howlers, Gary Moore og CC Cowboys. Litt variasjon må til. Gleder meg!

Bloggen kommer til å lide litt mens jeg er på ferie. Det er sannsynlig at jeg også kommer til å lide litt, siden jeg ikke kommer til å kunne delta så mye i debattene i yndlingsbloggene mine, på den annen side ser jeg ikke bort fra at jeg har godt av ferie herfra også.

Uansett så kommer jeg tilbake.

God sommer til alle!


Responses

  1. God ferie! Den er velfortjent både herfra og derfra, tenker jeg. Kos deg og nye sommeren, som forhåpentligvis blir litt snillere snart :o)

    *klem*

  2. Nyt sommeren, skulle det være!

  3. Første dagen ble i hvertfall fin, avrundet med taco i deilig kveldssol på terrassen akkurat nå. God start!

  4. God ferie, Goodwill!

    En pause fra bloggene har vi alle bare veldig godt av !!!

  5. Ja, det har vi Undre, bare vi ikke glemmer skrivekunsten underveis. Ingen fare egentlig, tror jeg…

    Sitter i solveggen og nyter en iskald én…

  6. Ha en kjempefin ferie, Goodwill! Håper du finner litt sol å ta med deg hit til Østfold, det trengs hvis du har planer om å bade…🙂

  7. Skorpionkvinnen, om ikke før så i hvertfall siste uka i juli blir det sol og varme i Østfold, det har jeg nemlig bestilt!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

