Publisert av: Skippern | juli 8, 2007

Overlevde, altså!

Javisst gjorde jeg det!

Regnet på Sørlandet, altså…eller mer presist i Telemark, som ikke er Sørlandet i det hele tatt, men noe helt annet…i hvertfall fikk vi vår dose av vått fra oven. Det har vi fått også etter at vi kom hjem, således har jeg nå også testet både sykkeltur og padling i sommerregn. Det går an, helt klart, det kan til og med sees på som gode opplevelser, men nå er jeg altså helt klar for noe helt annet – nemlig dette:

SOL & VARME!!!

Noen som vet om et godt triks?

Ps…noen gyldne øyeblikk også, mellom regnbygene🙂

dsc02302.jpg

Utsikten fra terrassen på hytta vi leide…vakkert, ikke sant?


Responses

  1. Har dessverre ikke utvikla noen triks ennå. Jobber med å finne en kjøper av sjela mi mot godvær resten av sommeren og gjerne helt til neste sommer. Ingen kjøper har meldt seg ennå.

  2. Huff – samme her – håper ikke det betyr at sjelene våre ikke er noe verdt…?

    Det må da være noen der nord som har fått mer enn nok nå? Noe å avse?

    Please?

  3. Om du slenger inn min på kjøpet, Sukkerspinnengelen, tror du kanskje det melder seg kjøpere da?

    Gudene gråter noe alldeles fryktelig, Goodwill. Hva er det vi har gjort???

  4. Helt ærlig så tror jeg det er nordlendingene som har lurt dem.

    Annen forklaring finnes ikke?

  5. Jeg ser ikke bort fra det.

    Nå har jeg akkurat snakket med Tigerungen i Spania. Han ga uttrykk for å være fornøyd med å være der i stedet for hjemme.

  6. En jeg kjenner påsto at vi nå bor i Aqua-land. Det føles faktisk sånn…

  7. Iskwew, at Tigerungen er utstyrt med en god porsjon sunt vett har det vel aldri vært noen tvil om!

    Skorpionkvinnen, jeg ville syns det var helt ok å bo i et Aqualand, hvis bare aqua’n hadde holdt seg der det skulle være, i dertil egnete beholdere kalt basseng eller lignende, og ikke som nå, stadig på farten fra oven og ned i hodene våre!

  8. Vi har masse sol og varme i Iowa. Noen som vil bytte?

  9. Marina, bare så du vet det, nå er jeg kommet hjem til Sørlandet på ferie, og her skinner sola!🙂

  10. I second that…

  11. Marina!! Jeg er klar for bytte. Kom hit og pass på kattene mine så lenge🙂 Jeg trenger bare en uke eller to for å bli solsvidd i ytterste hudlag.

    3 stk flotte sjeler og ingen resons fra kjøpere. Jeg lurer litt på de nordlendingene. Har de solgt veldig mange sjeler der nord i år?

  12. Alliene, regner det der borte i vest? Her i Arendal skinner solen idag, og det er 20 grader i sjøen! Testet, selvsagt!

    Sukkerspinn, nordlendingene har solgt alt de eier for den sola de har hatt til nå. De har ikke mer igjen å selge!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

