Publisert av: Skippern | august 9, 2007

Rolling Stones!

Første hånds inntrykk fra kveldens konsert på Valle Hovin:

Vilt, vakkert og rått!

Min første Stoneskonsert ever, kjøpte egentlig billett bare for å ha opplevd dem før de trakk inn årene, og hadde bare sånn passe forventninger, men for en konsert det ble! Mick Jagger må være verdens sprekeste 60-åring, og kjørte et vanvittig show. Og gamle rustne Keith – at han kunne ha en sånn sjarm hadde jeg aldri trodd. Han kunne til og med synge 🙂

Alle dere som ikke var der – dere kan bare angre dere!

Herlig!

Responses

  1. Jeg er ikke overraska. Jeg var nemlig på Stones sin konsert på samme sted for nærmere ti år sida. Ikke ante jeg at en gammal mann som Mick kunne utstråle mengder med het energi fra scena. Fantastisk!

  2. Ja, han var bare utrolig. Men nøkkelen er visst at Keith ikke har drukket for mye før de går på…og det kan han ikke ha gjort, for han var rett og slett strålende, han også :-))

  3. Jeg var på den samme konserten som Skorpionkvinnen. Knallbra!

  4. Ehh som Sukkerspinnengelen, mener jeg.

  5. Smiler…du er ikke den første som snubler i de to, det har jeg også gjort. Håper ikke det plager dem!

    Jeg ville jo bare få dem med meg før de forsvant ut venstre, men de var virkelig drivende gode fortsatt :-))

  6. Det plager oss ikke! Vi er jo nesten naboer.
    Jeg angrer litt på at jeg ikke var der i går, jeg har nemlig aldri opplevd dem. Og kanskje dette var siste sjangse…?

  7. Vi får krysse fingrene for at de kommer en gang til! Jeg vil gjerne se dem om igjen, og da vil jeg ha med datteren min på 15. Hun ville digget dem, helt klart, men denne gangen kunne hun ikke bli med 😦

  8. Aldri angre, aldri angre, – men huske å velge rett neste gang…
    Venninne E hadde gratiskonsertkveld, – det var bare å ha vinduet åpent det!
    Selv har jeg hørt på Betty42 i dag, – Betty og vennene som har kurset denne uka, – det var også gøy!

  9. Angring hjelper sjelden, og i den grad man skal angre på noe mener jeg det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke har gjort!

  10. Det er sant som Skorpionkvinnen sier: Det plager oss ikke 😉

  11. Det er fint – dog lover jeg å gjøre mitt beste for å se og skrive rett! :-)))

  12. Enig, gamlegutta var kjempebra! Musikklegender jeg er glad jeg har opplevd 🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

