Publisert av: Skippern | august 24, 2007

Sukk…

Fredag igjen, og jeg ser det har gått over en uke siden jeg postet noe her sist…ikke bra!

Hadde egentlig tenkt å skrive en seriøs post idag, om en sak som opprørte meg – men jeg orker ikke. Rett og slett fordi jeg ikke har mentalt overskudd til å skrive om, eller diskutere en så alvorlig sak akkurat nå. Det har vært litt mye av mye den siste tiden, kombinert med at det er første ukene etter en heller grå sommerferie. Sånn værmessig sett.

Dernest fordi jeg nok en gang skal utsette meg for tilnærmet umenneskelige prøvelser, gjennom å sette meg på sykkelen og tråkke i vei fra Rena til Lillehammer i morgen tidlig. Jeg er debutant, og håper det går bra – i hvertfall tror jeg det går bedre enn sist jeg prøvde meg på vintervarianten av samme prøvelse🙂

Tro det eller ei – jeg gleder meg🙂

God helg!


Responses

  1. Og da kan jeg glede meg litt jeg også – på dine vegne :o) Gleder du deg, er det gledelig!

    Jeg hadde neppe gledet meg om det var meg… :o))

  2. Si ikke det, nå som du og Tigerungen har startet sykkelkarrieren – kanskje du blir hektet? Det har skjedd større sensasjoner enn dét!🙂

    Men tusen takk, jeg skal i hvertfall gjøre mitt beste, både for å sykle fort, og for å unngå ulykker🙂

  3. Om jeg skulle sykle Birken ville det vært en megasensasjon. Og jeg ville sannsynligvis vært dau etterpå :o))

    Unngå ulykker synes jeg hørtes ut som en veldig god plan.

  4. Ulykker er det lurt å unngå, ja! Spiller jo ingen rolle om man er i teten nesten hele løpet, hvis man stryker med underveis.

  5. Deet du ikke orket å gå inn på er ganske skummelt. Nei, ikke skummelt at du ikke orker i dag, – men det er dritskummelt at en sykepleier kan ha, og gå ut med slike meninger. *finn frem ristet, og bruk det*

  6. Ja, det er kjempeskummelt, og skremmende. For jeg er ikke så sikker på at han er enestående.

  7. Hausten er alltid trasig, å komme i gang med alt er tungt.
    Eg ser alle andre rundt meg er slitne, og eg som har vore så frykteleg sliten så lenge blir berre meir og meir opplagt.

    Eg unner deg ein fin tur!
    Og den eine sjukepleiarstudenten var sjølvsagt heilt på jorde, men ein svale gjer ingen sommar, og ein dust gjer ikkje Noreg til eit kaldt samfunn. Det varmar at alle blei så opprørte, det er jo alle dei andre som er representantane for fleirtalet.

  8. Det er jeg enig i Avil, og jeg håper det flertallet er stort. Samtidig tror jeg nok at det er flere der ute med slike holdninger, derfor er det så viktig å gi utrykk for at man er opprørte, vise hvilke holdninger som gjelder.

    Det er flott å kunne møte høsten med økende energi! Det gjør det lettere å mestre mørket som kommer. Det er ikke alle som har det sånn…

    Turen ble bra! Fantastisk vær, strålende natur, ingen skader verken på meg selv eller på sykkelen, fikk brukt opp alle kreftene uten å sprekke – og klarte «merket», med 34 sek margin🙂

    Da må det kunne sies å ha vært en fin dag!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

