Publisert av: Skippern | oktober 28, 2007

Søndagens dørstokkmil

Det er siste søndagen i oktober. Klokka er stilt en time tilbake, frokosten er inntatt i selskap med avis og kaffe, det er fyr på peisen. Godt og varmt, deilige knitrelyder fyller stua.

Jeg skal ut og løpe idag. Og ute…regner og blåser det. Vinduene mine ser ut omtrent som under. Det frister ikke, ikke akkurat nå. Det er en mil å krysse dørstokken, minst.

Men jeg gjør det likevel. Jeg stikker ut. Og det blir fint, jeg vet det.

Men jeg setter på badstua før jeg drar :o)


Responses

  1. God tur!

    (hulk)

  2. Takk, Mona! Og ikke hulk, du er snart på beina og ut på tur igjen du også🙂

    Det ble fint! Ikke så kaldt, og ikke så vått, men herlig friskt. Voldsomt sus i tretoppene av den kraftige vinden, og et par ganger tenkte jeg at «det hender jo at trær blåser overende over stien», men slike tanker må man bare dytte bort.

    Badstua etterpå – deilig…

  3. Takket være deg trosset jeg vær og vind og kom meg ut. Ikke mer enn 30 minutters rask gange, – men nok til at jeg fikk regnvåte roser i kinnene og frisk luft i lungene.
    Takk Goodwill!

  4. Så bra, Tonita! Det er faktisk ganske herlig å være ute også i uvær!

  5. *tusler ut med en hale mellom bena*

  6. Beundrer.

  7. Mona…du har en veldig god unnskyldning for bare å kroe deg i sofaen!

    Tusen takk, Fryd🙂

  8. Åh, jeg er så misforstått. Jeg tuslet ut! Ut i skogen. Jeg gikk tur, hører du?

  9. Jammen så fint! Ingen grunn til å ha halen mellom beina da? Logre av glede!

  10. Jeg latet som om det var litt kjipt fordi det var ruskevær. Det ser jo helt korka ut å sprette ut som ei kvige på vårsleppet når det regner .🙂

  11. Tvertimot, bare herlig. Men vær forsiktig med å sprette sånn da, pass på kneet ditt! *ser bekymret på*

  12. Regn er da ikke noe problem? Og når det regner får jeg ha hele skauen for meg selv!

  13. Hehe – det gjorde i hvertfall jeg – møtte tre personer på to timer!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

