Publisert av: Skippern | oktober 30, 2007

Populært

Noe er tydeligvis mer populært enn annet.

Påmeldingen til neste års Birkebeinerritt startet kl 09.00.00 idag. Totalt var det 16 500 plasser i rittet, men en god del av dem er reservert til deltakere som tar «trippelen», sponsorer, utlendinger og dem som har vært med fem ganger eller mer. Likevel, ca 8 000 plasser «til salgs» idag.

Kl. 09.01.30 var det fullt. 8 000 påmeldinger på 90 sekunder. Det vil si – ca 100 påmeldinger pr. sekund! Ganske ufattelig egentlig, at noe så slitsomt kan være så populært!

Hva med meg, spør du? Jeg smøg meg inn vha trippelen, jeg. Igjen.

Og gleder meg :o)


Responses

  1. Jeg var for sent ute i år. Disse plassene forsvant veldig fort.

  2. Det er helt vilt. Du skulle nok ha sittet klar kl 09.00.00 og hakket løs, og selv da er det stor sjanse for at du ikke kom med.

    Du får prøve trippelen neste år, ellers så er det jo endel andre fine ritt også – Raumerrittet, Grenserittet osv.

    Det er ikke bare Birken som er lykken i livet!

  3. Det er da ikke noe problem å få billetter, det er alltid mye frafall. Hvis du vil ha billett, Helge Olav, er det bare å legge ut en post på for eksempel kondis.no.

    Jeg skulle kjøpe billett til Bislett 24-timers, men det ble også (utrolig nok) fulltegnet på kort tid. Fikk startnummer på kondis.no. Helt gratis.😀

    Uten sammenligning forøvrig.

    Jeg solgte billetten min til Birken i fjor, jeg. Rennet altså. Gjett om det var lurt da! Jeg er den lureste.

    God tur! Jeg skal sende deg noen varme tanker når du humper ned slalombakken. Og kanskje kaste til deg en av mine hjemmesnekrede energikaker.

    Au au rumpa mi. Jeg kommer aldri over den sykkelkneika.

  4. Man må nesten beundre teknologien som gjør denslags mulig!

  5. Hehe – Bislett 24-timers ja…rundt og rundt under tribunene på Bislett i et helt døgn. Jammen er det mye rart man får folk til å gjøre!

    Varme tanker og energikaker mottas alltid med takk, Mona!

    Marina, teknologien er bra for mye, men plass til alle klarer den ikke å fikse. Ikke ennå, i hvertfall!

  6. Jeg satt og spiste middag og tenkte jeg sikkert ble misforstått. Tenk, jeg spiste middag og tenkte på blogging. Det er pinlig.

    I alle fall; den billetten er selvfølgelig ikke til meg. Den er en sårt ønsket gave. Jeg er da ikke helt harikkeordfordet heller.

    Jeg var tilskuer under forrige 24-timers. Man skal se mye ynkelig.

  7. Jeg sier som Mona. Au, au, rumpa mi.

  8. Aha Mona, du kjøpte for andre! Det tenkte jeg ikke på! Egentlig er jeg litt glad for at det ikke var du som skulle være med på det – har ikke helt det rette ordet jeg heller…men tenker mer i retning av au, au, lårene mine…

    Muppyen! Du får ikke vondt i rumpa av å sykle! For tenk!

  9. Ha! Da har ikke du vært rumpa mi.

  10. Æh, det kan du jo sikkert egentlig være glad for.

  11. Hehe – snurrige tanker her!😀

  12. Du kan trøste deg med at han ikke har vært min heller, muppy! Ja, det kan dere faktisk ta til dere som trøst begge to!

    *tygger pepperkake*

  13. Jeg vil også ha pepperkaker!!!

  14. Nei, vet du! Da får du heller ta rumpa! *tygg*

  15. Det kom muligens ut på en litt underfundig måte.

    Du kan få en pepperkake hvis du vil.😉

  16. Haha! Forsiktig med hva du sier nå!😀

    *deilig pepperkake!*


Legg igjen en kommentar

Kategorier

