Publisert av: Skippern | november 8, 2007

Viktig kåring – årets mann.

Årets mann er kåret. Dette er en meget viktig kåring, som setter fokus på de viktige tingene i livet, det å kunne gjøre riktige prioriteringene, den forteller hva som må til for at en mann virkelig skal være en mann. 

3. plass

På tredje plass kom han her. Der er særdeles viktig med riktig arbeidsfordeling og utnyttelse av spisskompetanse. En ekte mann går foran og viser vei.

bilde2.jpg

Han karen her kom på andre plass. Evnen til overblikk og ro i kritiske situasjoner gjør dette til en sterk toer.

Vinneren

Dette er vinneren. Helt udiskutabelt. Det er helt avgjørende å ta vare på redskapen. Tenk for eksempel å skulle sykle Birkebeinerrittet med en sykkel som har stått ute om natten? *urk*

Dette er en mann som har skjønt dette med å prioritere!


Responses

  1. Her var det mye flotte mannebein ja! Eller kanskje ikke. Aller mest imponert ble jeg faktisk av dame nr. 1, som klarer å bære alle de bruskassene uten å brekke ryggen/gå på trynet/ spidde mannen med paraplyen hans.

  2. Men er det ikke ølkasser da?

  3. For den lille jentas skyld håper jeg det er tomflasker.

  4. Du sier noe Marina. Det er sikkert ølkasser. Min observasjon tyder på at jeg lever en alt for beskyttet familietilværelse. Øl, liksom. Hva er nå det for noe?

  5. Selvsagt er det ølkasser. En Mann må jo ha såpass for en helg. Hadde bildet vært tatt på mandag derimot var det nok kun tomflasker!

  6. Flopsy, vi er fra vestlandet, da er det bruskasser det er…
    Øl er noe styggedom, fy og fy.

  7. Ikke prøv deg Skorpionkvinnen, jeg har da vært på Vestlandet og sett ølutsalgene der. Der går det i kassevis!😀

  8. Litt lenger nord går det på dunker. Først store dunker som lukter gjær, så litt mindre dunker som lukter sprit, eller noe lignende.
    Men jeg tviler på at det gjør noen til bedre mannfolk.

  9. Det tror ikke jeg heller, Marina!

    Derimot så lurer jeg på om ikke nr. 2 her er et typisk eksempel på et Mannfolk som har funnet sin løsning på det med å «ro fæske»…?

  10. Egentlig bare; god helg!🙂

  11. Hahaha, bruskasser.

  12. Tusen takk, og i like måte Mona! :-))

  13. Ja, ikke sant Avil!😀

  14. Så får vi håpe for hennes del at det er lettøl. *tørr*

  15. Ho-ho-ho!!!

    Eller – kanskje lettøl har lavere tetthet enn vanlig øl, og dermed faktisk er lettere?

  16. Finnes det forskning på området, tror du?

  17. Tullinger!

    (Det er sikkert tomme flasker. Aass Uten. Hihi. Fnis Fnis. )

  18. Ehm… dette er jo kåringen fra i fjor…

    http://tiqui.blogg.no/300906080516_man_of_the_year.html

  19. Ooops! Har jeg resirkulert gammelt nytt? *urk* Skjønner at jeg må sjekke kilden bedre, denne fikk jeg som en vandremail, og burde skjønt at den har vandret en stund.

    På den annen side kom det noen smil ut av den denne gangen også🙂

  20. Og en god latter kan man ikke gjenta for ofte! Det morsomme er at du hadde kommentert på denne posten for et år siden selv😉

    Som en kompis av meg sa her en dag: Det fine med min hukommelse er at jeg kan fortelle meg selv vitser jeg hadde glemt jeg hadde hørt…

    God onsdag!

  21. Ja, der tror jeg min hukommelse stiller i samme divisjon!😀

    God onsdagskveld til deg også!

    – eller – kanskje det ikke er kveld hos deg riktig ennå? :o)


Legg igjen en kommentar

Kategorier

