Publisert av: Skippern | desember 7, 2007

Juhuu!

Endelig fredag, og ikke hvilken som helst fredag heller. Det er nemlig den fredagen idag hvor vi skal ha julebord her hvor jeg jobber.

Ju-huu!

Julebordet vårt er fine greier. Jeg jobber på en plass med mange ansatte, vi har et veldig godt miljø både jobbmessig og sosialt. Vi er bredt sammensatt med mange ulike fag, mange ulike kulturer, og sist men ikke minst er vi omtrent like mange kvinner som menn.

Julebordet er hos oss ikke noe annet enn en arena for lek og moro. Der stiller nesten alle opp, vi blir 190 stykker, og alle gir av seg selv i form av humor, glede, spontanitet og omtanke. Og på dansegulvet er det full fart hele kvelden :o))

Jeg gleder meg. Siden vi skal være her på huset drar jeg ikke hjemom, men tar en liten treningsøkt i kjelleren når jeg er lei av å jobbe. Så er det vorspiel, så er det julebord og dans til langt på natt – og så er det nachspiel oppover i etasjene…

Det bruker å være artig, det også ;o)

…og så kommer dagen derpå, men det er en annen skål ;o)


Responses

  1. Du overlever dagen derpå, vettu :o)

    Ha det hyggelig på julebord!

  2. Takk for det, Iskwew! :o)

  3. Hadde denne posten vært skrevet neste fredag, hadde jeg trodd vi var kolleger.

    Kos deg!!🙂

    Og god helg!

  4. Ingen dum tanke, Mona! ;o)

    Kos deg med en god helg du også! Og stell godt med løperen!

  5. Sånn entusiasme har jeg aldri opplevd om et julebord før, du må virkelig ha en fantastisk arbeidsplass!

    Have fun! (kanskje liten vits i å si, ser ikke ut som det finnes andre alternativer her😉

  6. *blupp – blupp*

  7. *humre*

    Goodwill holder seg fast til stolen i dag?

  8. Men i dag har vel skallebanken og fylleangsten gitt seg??

  9. Hallo? Goodwill? Har du fått jaget Diesel-mannen på dør?

  10. Hehe! Morsomme dere! ;o)

    Lørdag ble en laaaaaaaaang dag med døsing i go’stolen…dieselmannen så jeg ikke, men jeg utelukker ikke at han var innom en tur ;o)

    Idag derimot har jeg vært i toppform, og på ski i Nordmarka!

  11. Herregud, for en friskus. Kunne du ikke legge litt mer vekt på hvor passiv og elendig gårsdagen var, sånn at jeg som har brukt to hele dager på ingen verdens ting kunne føle meg bittelitt bedre. Åff! (Nå spiser jeg jaggu opp alle sjokoladene i kalenderen min også. Har akkurat spist den for 17. desember… Endelig er jeg tidlig ute.)

  12. Sukkerspinn: FY skamme seg!😉

  13. Sukkerspinn, det er en fin ting å være tidlig ute med juleforberedelsene, vet du! :o)


Legg igjen en kommentar

Kategorier

