Publisert av: Skippern | desember 25, 2007

Stille dag

1. juledag er en stille dag. Alt maset som omgav oss for bare et par dager siden er brått slutt. Gårsdagens kakelinne har også gitt seg, det er stille barfrost ute.

Inne er det fyr på peisen, kaffe i koppen, ungene er oppslukt i gårsdagens uttellinger fra julenissen – og det er jeg også.

Jeg fikk nemlig det jeg ønsket meg. Anne B. Ragdes «Ligge i grønne enger», og Stieg Larssons «Jenta som lekte med ilden». Det er Ragdes fortelling om familien på Neshov jeg leser nå, og jeg koser meg fra første side🙂

Fortsatt god jul til alle!


Responses

  1. …og siden guttungen fikk en ny ladning med Sim’s er pc’n permanent okkupert, så all posting og kommentering skjer fra mobilen😀

  2. Riktig god jul til deg og dine, Goodwill!

  3. Tusen tak, og i like måte, Avil!

  4. Tør jeg anbefale mer enn en PC? :o) Her i huset har vi fire. Men Tigerungen er mest opptatt av nytt Nintendo DS Star wars spill :o)

    Fortsatt god jul!

  5. Hehe – det er nok ingen vei utenom, nei! :o)

    Fortsatt god romjul, Iskwew!

  6. Og så forstyrrer eg julefreden med å tagge deg.

  7. Hehe – den skal jeg ta, men jeg vet ikke når!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

