Publisert av: Skippern | mars 12, 2008

Kjapp i replikken eller bare vanlig serviceinnstilling?

Liten historie for smilebåndene idag: 

Kvinnen bak innskjekkings-skranken på en United Airlines gate i Denver, USA burde fått en premie for å være smart og morsom, samtidig som hun fikk frem sitt poeng ovenfor en arrogant passasjer.

En fullsatt flyavgang hos United Airlines ble kansellert. Den kvinnelige ekspeditør booket om en lang kø med reisende.  Med ett dyttet en sint passasjer seg frem til skranken. Han slengte billetten sin på disken og sa: ‘Jeg MÅ bli med dette flyet og det MÅ være FØRSTE KLASSE!!!’

Ekspeditøren svarte: ‘Beklager Sir. Jeg vil gledelig hjelpe deg, men jeg må først ta meg av dem som står i køen, men jeg er sikker på at vi skal få ordnet noe til deg.’

Passasjeren var ikke imponert. Han spurte høylytt slik at passasjerene bak han kunne høre det: ‘HAR DU OVERHODE PEILING PÅ HVEM JEG ER?’

Uten å nøle smilte hun og tok tak i mikrofonen til høyttaleranlegget: » Mine damer og herrer, kan jeg få deres oppmerksomhet,» begynte hun. Stemmen hennes hørtes klart og tydelig i terminalbygget. -«Vi har en passasjer her ved Gate 14 som ikke vet hvem han er. Hvis noen kan hjelpe ham med å finne hans identitet, vennligst kom til Gate 14. Takk.»

Mens folkene bak ham i køen ramlet om i hysterisk latter, stirret han på ekspeditøren med et gjennomborrende blikk, flekket tenner og ropte høyt: ‘FUCK YOU!!!’

Uten å blunke smilte hun og sa: «Beklager mister, men du må stille deg i kø for det også!»


Responses

  1. Selv om mannen ikke hadde en pølse i hånden tror jeg vi kan slå fast hvem dette er. Men at norske kjendiser har blitt så høye på pæra at de tror at folk i unaiten skal kjenne dem igjen nærmer seg vel hybris.

  2. Jeg tror det fins mange av dette slaget, både nordmenn og andre, som kunne trenge et spark bak for å komme seg ned på bakken igjen :o)

  3. Hehe, selv om jeg har hørt den før ler jeg like mye hver gang jeg leser den😀 Takk!

    Og det ER så mange folk som oppfører seg sånn…..

  4. Så bra, Cat! En god latter gjør dagen god! :o)

  5. Hahahaha!

    Kul historie. Jeg mener jeg har hørt den før, men den er stadig like bra.🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

