Publisert av: Skippern | juni 8, 2008

Varme

Søndag ettermiddag. Sitter på terrassen og hviler ut etter dagens fysiske utskeielser. Det har skyet til, og det blåser litt. Men det er en varm vind som smyger seg rundt kroppen min, føles nesten som kjærtegn. Det er godt. Jeg merker at jeg kan like varm sommer.

Denne helgen har stått i varmens tegn, og i idrettens. Support for datter på håndballturnering igår, o-løp i Maridalen idag. Varmt og krevende, det har gått med en del liter drikkevann. Men det kjennes godt å ha gjort dét også. Jentene koste seg igår, og Maridalen var vakker idag. Selv om løypene var tøffe.

Skulle selvsagt gjerne vært på fjorden og badet, sammen med millioner av andre. Men det får bli en annen gang. Jeg satser på at den deilige sommervarmen kommer tilbake igjen.

I ferien min.


Responses

  1. God, varm sommer, Gooding!

  2. Tusen takk go’Mona, og det samme til deg!🙂

  3. Hah, – jovisst ønsker jeg deg en varm og fin sommer – men, – mens det var varmt og fint i Norge var jeg i Syd-Frankrike der det blåste, regnet noe, var kanskje så kjølig – … og så var ferien over.
    Hva kommer jeg hjem til? Grått vær, ganske så kaldt.
    Takk – tar gjerne litt ordentlig sommer jeg! Liker å jobbe mens det er sol og varmt – og så ha fine varme ettermiddager og kvelder ute.

  4. Der er vi like, Tonita! Tror det kommer helt naturlig av alle årene på Sørlandet ;o))

    Foreløpig ser det dårlig ut, men det er ennå alt for tidlig til å gi opp sommeren 2008!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

