Publisert av: Skippern | juni 19, 2008

Alfabetisk Goodwill

Snappet denne fra Iskwew som snappet den fra Esquil som snappet den fra…?

*har til og med beholdt fargesettinga for å sette litt farge på tilværelsen*

A for Arendal
B for Birken, Beatles, Blodføre
C for champagne
D for Dajm
E for empati
F for fredagspizza
G for Goodwill
H for hjelpsom
I for innsats
J for Jukola
K for kjærlighet
L for langrenn
M for mild
N for nakenbad
O for o-løp,
P for pizza (jfr F)
Q for Queen
R for reker, rødvin (men ikke sammen!)
S for Sørlandet, skjærgård, svaberg, sol og s…
T for Tiomila, tålmodig
U for utålmodig
V for varme
W for whishes
X for xxx 😉
Y for yr…
Z for zzzzzove…
Æ for ærlig
Ø for øm
Å for åpen

Snappet rett fra luften etter innfallsmetoden, ett hundre prosent usystematisk. Absoutt ingen garanti for feil og mangler, eller om dette skulle gi et feil inntrykk av meg.

Sett gjerne opp din egen liste, men du – husk å linke til meg, da!

Responses

  1. Morsomt :o)

    S er en interessant bokstav ;o)

    Men du… Jukola??

  2. Mye fint på S, ja ;o))

    Jukola er finnenes svar på Tiomila, det er den stafetten jeg var på i helga. Den ultimate orienteringsopplevelsen på alle måter: Arrangement, konkurranse (verdens beste), terreng, kart, løyper, arena, service, alt er av ypperste klasse.

    Når vi sier at et orienteringsarrangement er av Jukolaklasse, DA er det bra da!

  3. Aha :o) Det burde jeg jo ha tenkt meg.

    Personlig liker jeg fortsatt best S altså 😀

  4. Ja, enig! Og du skal jo ti lSørlandet på ferie i sommer? Da kan du jo få testet ut litt på S ;o))

  5. Yesss. Så får vi se hvilke S’er det blir 😀

    (Neppe den siste, er jeg redd…. (med mindre det er sjokolade, da))

  6. *humre*

  7. Herlig. Har lyst til å herme – men ikke nå – må ta det separat og spontant – slik at jeg ikke hermer … 😉

  8. Gjør det Tonita, jeg kommer og ser!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

