Publisert av: Skippern | desember 22, 2008

God juuuuuul!

Goodwill har vært litt stille de siste dagene. Det kommer ikke av at Goodwill har vært syk eller furter eller noe slikt, men rett og slett bare at det har vært (og fortsatt er) juleforberedelser som har tatt tiden.

Idag er siste dagen på jobb, og jeg kommer ikke tilbake hit før til neste år en gang. Dvs sånn ca 5. januar…

Det er ikke sikkert det blir så mye blogging i ferien heller, derfor vil jeg ønske alle som titter innom en riktig god jul og et godt nytt år!


Responses

  1. God jul, besteste Goodwill!

    *klem*

  2. Tuuusen takk, gode Undre!🙂

  3. Gooood jul! Kos deg, slapp av og nyt ferien. Det er så deilig atte.

    Vel fortjent ferie, og alt du ønsker deg til jul😀

    *stooooooor juleklem*

  4. Ja, det skal jeg gjøre. Gleder meg mest av alt til hyggelig samvær, god mat og drikke, og sove lenge om morgenen…😉

    Du er i full gang med å feriere selv, tenker jeg? Eller i full gang med å tenke på ny jobb? Håper ikke det…nyte ferien du også! :-*

  5. Jeg ferierer så mye jeg bare kan, ja. Gjør ingen ting som er et snev jobbrelatert, verken i forhold til nye eller gammel jobb.

  6. God jul, Goodwill!!

  7. Det er bra, Iskwew!

    God jul til deg også, Sukkerspinn!🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

