Publisert av: Skippern | februar 6, 2009

Yoga

Jeg har gjort den interessante oppdagelsen at det finnes to ulike men nært beslektede typer Yoga.

Yoga fra India:

yogaindia-medium

 

…og yoga fra Bulgaria:

yogatoten-medium

 

Jeg har ikke tenkt å drive med yoga i helgen, verken den indiske eller den bulgarske. Derimot har jeg tenkt meg til fjells, til Myking ved Nesbyen, til Fagerhøy Fjellstue. Et eldorado av et skiterreng, fine løyper, god mat og godt drikke. Fint vær er bestilt, så det regner jeg mer kommer på plass i løpet av dagen – selv om det snør tett utenfor her nå, og yr.no babler om at det skal fortsette…

Sånn ser det ut der oppe:

uten-navn33

Åpne fjellvidder, innbydende løyper

uten-navn24

Herlig med skitur i blåtimen

uten-navn42

Frisk skavlekjøring???

Gleder meg!


Responses

  1. Aaah.. Kjenner jeg er misunnelig – men unner! Ha en riktig god helg – og nyt alt🙂

  2. Takk for det, og i like måte! Nyte alt, du også!😉

  3. Oppdaget plutselig at jeg hadde glemt å kommentere de helt utrolig ugreie yoga-bildene.

    OK – en ting er at jeg stemmer umiddelbart for Yoga-India, og sier Uæææ æsj tl Yoga-Bulgaria.
    Men, – så forstår jeg jo at jeg er ganske begrenset, negativ, slem, ugrei, anti-bulgarsk, – tja – bare føy til det som måtte passe ….

    Men, det er jo egentlig helt utrolig, at to slike bilder, – som i det sentrale er så like skal sette igang så mange følelser – hos meg.

    Men kanskje ikke hos så mange andre.

    Hm.

  4. Ja, underlig, ikke sant Tonita? Er vi forutinntatte her? Det er ikke mye som skiller dem.

    Bortsett fra alle tomflaskene, da…


Legg igjen en kommentar

Kategorier

