Publisert av: HåkonH | april 7, 2008

Hva skjedde?

Klokka fire allerede?

Hvor ble det av denne dagen – jeg kom jo nettopp hit? Klokka halv ni? *grøss*

Det har vært laber bloggeaktivitet her den siste tiden. Det kommer dels av at det har vært meget travle tider, med mye reisevirksomhet og mye annet tidstyveri, og det skyldes nogen vårslapphet, tror jeg. Noen dager etter lunsj har jeg vært så trøtt at jeg nesten har sovnet, her på jobb! Noen andre som også er smittet?

Jeg tror det er denne vårslappheten altså, selv om det til tider virker som om vi har noe helt annet enn vår. Og noe helt annet enn klimakrise. Snøvær her igår, og hjemme i Arendal idag. Velge seg april? Hrrmmpff!!

Men siden klokka mi nå altså insisterer på å være over fire så får jeg høre på den da, og tusle meg hjemover!


Svar

  1. Du er ikke den eneste, jeg har mest lyst å legge meg ned og sove en uke i strekk.

  2. Hvorfor er ikke verden innrettet slik at vi kan gjøre det da, hvis det er det vi trenger?

    Dårlig gjort!

  3. Ah, det er spørsmålet! Hvorfor kan vi ikke bare zoone ut av verden når vi sover, at tiden står stille. Så får alle sovet så lenge de trenger, uten at det går over livet ellers. Det hadde vært mye mer rettferdig synes jeg.

  4. Hmmmm… Jeg tror det kan hjelpe at du bytter ut det iskalde bildet øverst på bloggen din med noe varmere.

    Her hos meg lukter det vår i skauen og måltrosten har masse på hjertet 🙂

  5. Minnie, jeg syns noen skulle finne opp en maskin som fikset det der for oss. Den som klarer det skal bli godt betalt!

    Sukkerspinn, det bildet er da fullt av varme? Men du har kanskje rett i at det vil hjelpe å sette inn noe mer vårlig. Skal se på det i morgen, men ikke i kveld. Nå skal jeg sove. Selv om tiden ikke stoppes.

  6. Dette er den tiden på året da d-vitamin lagrene er som lavest. Nå må vi ha sol og sommer.

    Jeg er også skrekkelig trøtt om dagen :o|

  7. Er det ikke noe vi kan spise for å fylle de lagrene?

    Eller kanskje man bare MÅ ta to-kaffen ute i sola idag? *please, bli værende der, kjære sol!*

  8. Vårslapphet når det fremdeles snør? Nei, den går ikke!
    Jeg lider derimot av alvorlig vinterslapphet.

  9. Kanskje vi lider av den nye sinnslidelsen klimaforvirring?

  10. Ah, det er ikke bare jeg som er plaget av disse tidstyvene altså. Skummel gjeng det der 😉

  11. Ja, slemminger er de!


Legg igjen en kommentar

Kategorier