Publisert av: Skippern | januar 23, 2007

Livets gleder

Noen ganger kommer livet deg i møte med overraskelser. Noen ganger små, noen ganger store, noen ganger leie, noen ganger gledelige.

Idag fikk jeg en gledelig overraskelse på vei hjem. Det piper i mobilen, jeg åpner selv om jeg kjører bil. Det er fra datter, hun skriver at hun lager pannekaker, om jeg kan svinger innom butikken og kjøpe saft?

Selvsagt kan jeg det. Og jeg smiler fornøyd der jeg kjører videre. Hun vet hvordan smelte sin far🙂

Pannekaker

Og pannekakene smakte fortreffelig, de🙂


Responses

  1. Hehe – så hyggelig da! Sjarmerende ung dame. Sin far opp av dage, vil jeg tro ;o)

  2. Smiler…det var i hvertfall ikke nei i min munn på spørsmål om å hjelpe med matteleksa etterpå!

  3. Nei, det vil jeg tro :o) Selv om jeg tipper det ikke hadde vært det, uansett.

  4. Så koselig! Det skal ikke så mye til før man har smilet på resten av dagen!🙂 Viktig lærdom å ta med seg.

  5. Hehe – ja, det er viktig å lære ungene å lage pannekaker!😀

  6. Ahhhhh!😀

  7. Right, Undre!!

  8. Dette skal jeg vise datteren min, et lite hint kan vel ikke skade…?
    Pannekaker er GODT!!🙂

  9. Ja, det syns jeg du skal gjøre! Det fine er at de syns jo det er moro!

  10. Håper jeg får en »pannekakeunge» og🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

