Publisert av: Skippern | mars 23, 2007

Vårpuss :-)

Jeg prøver meg med vårtanker idag, selv om Kong Vinter trassig prøvde seg litt i formiddag. Da lavet det ned med store snøfiller en liten stund, men du er dømt til å tape nå vet du, samme hva du gjør så vil våren slå deg ned i støvlene. Allerede på søndag kommer neste forsmak på sommer!

Har ommøblert bittelitt i bloggen, skiftet til et litt lysere template og lagt inn nytt headerbilde.

Det er fra mine hjemtrakter på Sørlandet, fra Arendal, nærmere bestemt Merdø. Bildet er tatt fra stranden på Merdø, mot Gjessøya og Tromøya, og den båten som er midt på bildet er akkurat en sånn som jeg kunne tenke meg å ha.  Noen som kan hjelpe meg med en lottomillionærkupong?

Bak Gjessøya (til høyre på bildet) ligger forresten Hoveodden, der Norges nye store musikkfestival Hovefestivalen skal være til sommeren!

God helg!


Responses

  1. Det er noe med oppsettet her hos arbeidsgiver, som gjør at jeg ikke ser formatet på wordpress.com-blogger i det hele tatt.

    Skal saumfare når jeg kommer hjem :o)

  2. Æsj, da! Stram opp arbeidsgiveren din!

  3. Jaaaa – det er så teit altså. Min egen ser jeg, heldigvis, men ingen wordpress.com blogger.

    Altså jeg ser jo, ellers hadde jeg ikke skrevet *ler* Men ikke format.

  4. Det er jo egentlig ganske rart, for disse bloggene virker jo å være i nokså enkle formater. Men er det ikke noe å gjøre med det får en la være å bry seg om det🙂

  5. Ja, men av en eller annen grunn blokkerer den ut formater enkelte steder. Noen blogger blokkerer den helt, som mihoe f.eks.

    Men jeg synes dette formatet var fint jeg. Lyst, luftig og vårlig :o)

  6. No kjem våren og grusar vinteren! *juhu*

  7. Du tar deg jo så fint inn! Etter vinterens brutale avlysing av Birkebeinerrennet vender du oppmerksomheten mot den kommende våren. Den lottokupongen leter jeg faktisk etter sjøl. Hva med å prøve tallrekka fra tv-serien Lost? Skummelt, men kan jo hende det er noe magisk ved den.

  8. Javisst, Avil! Nå er vinteren sjanseløs!

    Sukkerspinnengelen, jeg er ikke sørlending for ingenting. Evig optimist. Bortsett fra i lotto, der er jeg evig skeptiker:-/

  9. Lekkert med vårlig stemning her i bloggen din!

    En gang i barndommen var jeg på camping på Tromøya, det lignet litt på området på oversiktsbildet.

  10. Heisan! Sånn båt vil jeg også ha! Om jeg vinner i lotto skal du få være skipperen min, vet du, Goodwill!😀

  11. Det stemmer det Skorpionkvinnen, campingen ligger helt ytterst på odden. Jeg var der idag og jogget i deilig vårsol!

    Avtale, Undre!😉

  12. 😀

  13. Oj, så artig at det stemte. Jeg har en utmerket stedsans! Jeg husker noen fine turstier i området helt ytterst på knausene der. Og fin badestrand.
    Sørlandet er fint, nesten like fint som Rogaland😉

  14. Vi konkurrerer vel ikke om å ha det finest, Skorpionkvinnen?

    Jeg elsker det området, Hoveodden og øyene. Sandstrender på innsiden, rullestein og fine svaberg på utsiden mot havet. Deilig!

  15. Eh, nei…vi konkurrerer ikke…😉
    Sørlandet og Rogaland er like fine! Og Østfold er slett ikke verst heller!!

  16. :-))

  17. Jeg skal lære meg å stå på slalåm i dag. Det er likevel fint at vi ikke har snø i lavlandet.

  18. Da må du lære det skikkelig, ellers har du glemt det når vinteren kommer tilbake neste år!

    Hmm…nesten shortsvær i bakken idag?

  19. …sånn, der skulle Goodwillbloggen være oppgradert til sommertid også🙂

  20. Det var så morsomt. Jeg tror jeg må sove med skiene mine i natt. Dessverre blir det dårlig med kjøring i påsken, da jeg er alene med barnet. Dumme jobben til mannen. Var utrolig flott i trekket så lenge det var sol, men det var bitende kaldt etterpå. Jeg var glad jeg hadde tatt med meg en ekstra genser. Hansker derimot, det hadde jeg glemt.

  21. Sove med skiene??? Hehe – såpass! Men hva sier mannen til det da? Sjalu på skiene?😀

    Men i mars må man fortsatt fortsatt kle seg ordentlig, det er fortsatt en vintermåned! Selv om det ikke virker sånn akkurat nå, men det kan jo være håp for påska for det!

  22. Jeg sov jo ikke med skiene, selvsagt ikke. Jeg var nok bare litt euforisk i går.

  23. Godt å høre!🙂

  24. «den båten som er midt på bildet er akkurat en sånn som jeg kunne tenke meg å ha.»

    Den kan da ikke koste all verden? *myser*

  25. Båten som var på sommerbildet, vennen!🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

