Publisert av: Skippern | desember 21, 2007

God jul!

Det er siste dagen min på jobb før jul idag, og siden jeg kanskje ikke kommer til å være så aktiv blogger i jula vil jeg benytte anledningen til å ønske alle som titter innom en riktig god jul.

De siste ukene har vært travle med innleveringsfrister på flere prosjekter før jul, så det er ikke til å stikke under en stol at jeg har vært litt sliten. I jula skal jeg derfor nyte 11 dager sammenhengende fri og suge til meg energi, istedet for å tappes for energi hele tiden.

Jeg hørte John Lennon med Happy Xmas på vei til jobben idag, og den sangen fikk meg i julestemning. Den fikk meg også til å tenke over hvilke verdier som betyr mest for meg; omtanke, nærhet, vennskap og glede.

Ønsker å dele den med dere, og ønskerdere altså en god jul og et riktig gdt nytt år, alle sammen!


Responses

  1. Riktig God Jul til deg, Goodwill!

  2. Tusen takk, og i like måte, Skorpionkvinnen! :o)

  3. God jul til deg, Goodwill!

    *julesuss*

  4. Verdens beste jul til deg også, Goodwill – det har du fortjent! Og med verdens beste vilje, tenker jeg det nye året blir strålende også :o)

    Stoooor *juleklem*

  5. God jul til deg også!

  6. Tusen takk Undre – julesuss tilbake!

    Iskwew, vi gjør vårt beste, både du og jeg. Tror nok det blir bra, ja🙂 Stor juleklem tilbake!

    Alliene, tusen takk!

  7. Takk for julehilsen her og der. En riktig god jul ønskes deg – og fredelige gode fridager.

  8. I lige måde, Tonita!🙂

  9. Gooooood juuul!

  10. Lennon sin X-mas(1971) ble laget etter Vietnam-krigen og speiler følelser og dermed ekte vare. Jeg elsker den sangen, fordi den handler om noe mere, enn glitter og stas og gaveorgier.

    God jul, Betty

  11. En riktig deilig jul til deg :-O

  12. Helt enig, Betty!

  13. Tusen takk, og i lige måde, HHS!

  14. Goooood juuuuuul til deg også, Sukkerspinn!😉

  15. God jul til deg også, og sangen er nydelig.

  16. Javisst er den det, Impen. God jul til deg her også! :o)

  17. God jul, Goodwill, og jeg håper juletreet ditt møter alle spesifikasjonene!

  18. Hehe – om ikke alle så i hvertfall de essensielle, Marina! Det var i hvertfall ingen barn her som gråt på julaften!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

